[maandagrubriek] Foto van de Dag (#1) – Messi en Cambuur

Het is maandag 26 maart 2012, hier is uw daghapje voor vandaag!

Op het menu: de Foto van de Dag.

En om deze eerste aflevering af te trappen, wil ik graag beginnen met een inmiddels al legendarische foto die in het betaalde voetbal rondgaat. Het is geen nieuwe foto, maar wel een klassieker. En die wil ik de mensen die het nog niet zagen, niet onthouden.
Hulde overigens aan de creatieveling (geen idee wie) die dit plaatje ‘fotoshopte’.

Mijn keuze: Lionel Messi en SC Cambuur

fh MessiNieuwClub51

Over Gerard Bos

Sportjournalist Friesch Dagblad www.desportjournalist.nl Twitter: @GerardBos

Geplaatst op 26 maart 2012, in Buitenlands voetbal, Foto's & Video's, SC Cambuur en rest Jupiler League, Voetbal, [maandagrubriek] Quote v/d dag en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Als zeer passief Cambuursupporter en creatief hobbyist wil ik nog weleens het eea bewerken qua film en foto. Ik heb deze foto gemaakt en ben hem vervolgens heel vaak tegen gekomen op het www, leuk! Nu maar hopen dat Messi het licht gaat zien😉

    Groet Maarten van Tuinen

    http://www.youtube.com/User/MontanaNL

Geef een reactie

