FILMPJE | Schotse fans zingen Mark de Vries zelfs 7 jaar later nog toe

Mark de Vries is een begrip in de Jupiler League. En sinds vorige week kent ook de rest van Nederland hem. Maar ga ik het nu weer over zijn tranen hebben? Nee. Wel over een leuk filmpje met betrekking tot de spits van SC Cambuur. Vers van de pers, uit Schotland.

Een alerte Cambuur-supporter (thanx Michel – u ziet, ik beloon interactiviteit!) attendeerde mij daarop via twitter. De Vries speelde ooit voor Heart of Midlothian (Hearts, mag ook). En ondanks dat het alweer zeven jaar geleden is, zijn ze hem daar nog niet vergeten. Dat blijkt uit het YouTube-filmpje van gebruiker DeJongjunior – als ik mij niet vergis, is dat onze vrolijke vriend van de commerciële afdeling van de Leeuwarders.

Hoe dan ook: DIT gebeurt er dus als je Mark de Vries bent en na zeven jaar opduikt in een pub vol voetbalsupporters… Enjoy!

 

Over Gerard Bos

Sportjournalist Friesch Dagblad www.desportjournalist.nl Twitter: @GerardBos

Geplaatst op 19 maart 2012, in Buitenlands voetbal, Internet - Twitter - Facebook, SC Cambuur en rest Jupiler League, Voetbal en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Dat klopt! Groeten DEJONGJUNIOR😉

  2. Ik zeg: hulde aan de maker van dit filmpje. Fraaie beelden. Bizar!

  3. Kippenvel!! Heb met hem mogen spelen en het was elke dag genieten. Zowel binnen als buiten het veld. Ik hoop dat hij er nog een jaartje bij aan plakt bij Cambuur.

  4. Tim de Hullu

    Inderdaad fraaie beelden. Zo hoort het!

Geef een reactie

